Benefits at Work

Veelgestelde vragen

1. Wat is Benefits at Work?

Een uitgebreid voordelenprogramma personeelskortingen. Gerenommeerde merken en bekende pretparken stellen hun producten en diensten ter beschikking tegen uitzonderlijke voorwaarden.

2. Hoe krijg ik toegang tot Benefits at Work?

Als medewerker van KBC Asset Management, KBC Autolease, KBC Bank NV, KBC Credit Investment NV, KBC Groep NV, KBC Verzekeringen, CBC Assurances, CBC Banque, KBC Securities, KBC Commercial Finance NV en Omnia Travel NV hebt u toegang tot deze voordelenwebsite.

Bij een eerste bezoek aan de voordelenwebsite is een registratie vereist. Hiervoor dient u op de registratiepagina zowel uw professioneel als persoonlijk e-mailadres op te geven. Na voltooiing van de registratie, sturen wij u een activeringscode naar uw professioneel e-mailadres. Geef deze code in in het veld "Activeer uw login" rechts bovenaan de registratiepagina. Nadien is uw toegang actief en kunt u zich aanmelden met uw persoonlijk e-mailadres en het wachtwoord, opgegeven tijdens de registratie.

3. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Op de aanmeldpagina kan u een nieuw wachtwoord aanvragen via de link "Wachtwoord vergeten?" (links onderaan in de grijze kader). Hier dient u uw e-mailadres op te geven dat u hebt gebruikt tijdens de registratie. Vervolgens sturen wij u per e-mail een code, waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.

4. Mijn e-mailadres is gewijzigd, wat moet ik doen?

Gelieve ons een bericht te sturen via het contactformulier onderaan de pagina of per mail via support@benefitsatwork.be met onderwerp “Wijziging e-mailadres” en wij passen dit graag voor u aan.

5. Hoe kan ik gebruik maken van de kortingen?

De website is beschikbaar op elk toestel met internetverbinding (desktop computer, laptop, tablet, smartphone). Geef hiervoor de URL https://kbc.benefitsatwork.be in in de navigatiebalk van uw browser en log in met uw persoonlijk e-mailadres en het wachtwoord dat u hebt opgegeven tijdens de registratie. Tip: sla uw gegevens op, zodat u deze niet elke keer dient in te voeren.

Bij elke aanbieding staat beschreven hoe u uw korting kan gebruiken. De kortingswijze kan verschillen bij ieder voordeel: online met een promocode op een webshop, door het tonen van een kortingsbon in een winkel, via een online ticketshop, etc.

6. Komen er ook nieuwe voordelen bij?

Regelmatig vullen we het programma aan met nieuwe kortingen. Schrijf u in voor de maandelijkse Benefits at Work nieuwsbrief en mis zo geen enkel voordeel.

7. Wat doen jullie met de gegevens die ik opgeef?

De gevraagde gegevens worden door ons, corporate benefits benelux, uitsluitend gebruikt voor de weergave van de website en diens functionaliteiten. De gegevens zijn onderhevig aan de bepalingen inzake gegevensbescherming en zijn niet toegankelijk voor derden. Onze website gebruikt cookies. Voor meer informatie verwijzen wij naar onze Privacy & Cookie Policy.

8. U bent een leverancier / merk / winkel en wenst een korting aan te bieden aan de KBC-medewerkers?

Stuur ons een mailtje via info@corporatebenefits.be met uw contactgegevens en een beknopte beschrijving van uw product/dienst en de korting die u wenst te geven. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

9. Hebt u nog verdere vragen?

U kan ons contacteren via het contactformulier of per mail via support@benefitsatwork.be. Gelieve per mail steeds mee te geven dat u een KBC medewerker bent.